tisdag 16 november 2010

.. you and me, ferdinand!

Hahah, well.. Tandådalen har smällt upp arenahoppet å jag var stokad på att börja komma igång med hoppandet. En blomma hade målats på platån, och när jag lämnade kicken var det som att självaste Ferdinand flög i mig(å ni veeet ju hur mycket han tycker om blommor..) å i nästa sekund smällde jag rätt ner på blomman(1 meter in på platån) och smällde ansiktet i knäna, studsa å rulla lite nerför landningen å snora å spotta blod å trodde halva ansiket skulle falla av.

Men inte riktigt så blev det. Uppsvullen näsa å spräckt å svullna läppar blev resultatet. Gratis läppförstoring är väl aldrig fel, fuck Kissie-style. Drog dock även på mig en blödning i hälen efter den totala plattlandningen, som gör förbannat ont å får mig att halta fram.

Så, nu känner jag att jag lever. Och ser samtidigt ut som en rumpnisse ur Ronja Rövardottir. High fucking 5 på den. Må hälen bli bra så jag får shredda snart igen:)

(SPEEDCHECKS ÄR FÖRBJUDET!)

.. rätt stokad på mitt blåmärke under överläppen, cheeaa!

5 kommentarer:

Magnus sa...

Haha förlåt att jag skrattar, vet själv hur ont det gör att både få blödning i hälen och slå huvudet i någonting med en sådan kraft..
Men du ser för jävla gullig ut i din Ronja Rövardotter style.
Hoppas du klarar dig ifrån massa krångel med hälen.. :)

johanna holmstedt sa...

Hahahah, det är så lugnt så Magnus! Du ska veta vad jag skrattade när jag fick se mig själv i toalettspegeln efter jag skrotat, hahah!:D Tack ponken, det skall nog reda upp sig rätt fort:) And I bet I'll see you soon!!!

malin hammarström sa...

va haru för storlek parka jackan:)?

malin hammarström sa...

va haru för storlek parka jackan:)?

Magnus sa...

Haha, kan tänka mig det. Jo det kommer du nog få göra! :) Åker ju upp till Lindvallen nu den 6:e och ska shredda lite piñjata sen börjar jag jobba den 8:e :)