torsdag 15 september 2011

One foot in front of the other..

GOOODMORGON VÄRLDEN!

I morse dundrade jag i mig en kanelbulle och pussade min stora kärleksvän hejdå. För stunden så är jag påväg tillbaks till Malung efter ett sjukt mysigt dygn hemma i Falun med mina två livsfavoriter. Tack för att ni är mina!

På måndag är dagen med stort D kommen.. VI DRAR TILL HAMBURG OCH SHREDDAR INOMHUSHALL!!! Det finnes bannemig inga ord för hur jäkla lycklig jag blir av tanken att jag ska få stå på brett på snö igen, det blir happyfeet, happyheart, happysmile all around!:)
Season is on och om 2 veckor väntar min favoritplats, mitt himlarike på jorden, Saas fee!!!!:)

Stoppa liftkortet i den toksmarta fickan på Colour Wears nya tjejparka(www.clwr.com), knäppa fast ena foten, ta liften upp å bara le av förväntan och spänning, knäppa den andra bindningen å göra sig själv till ett litet runt shreddande lyckopiller med smilet uppöver öronen.. Ain't life the most wonderful thing we know? Vi måste vårda och ta hand om det, och njuta av varje njutbar sekund, för varje sekund är livet och det finns bara två tider här i Livet, nu och för sent. Enjoy it to the fullest!

Loooove, Lil J..

Inga kommentarer: