söndag 9 december 2012

SALE AWAY!

Snart är det dags att sticka iväg på äventyr igen! This time till Californien och San Clemente, för att hälsa på bästa Jenny och Jimmy ett par veckor, hänga runt och bara må, bada i havet igen, se nya saker, nya ögon, make memories, shop 'til I drop, och inspireras till tusen!
Sedan bär det av upp till Colorado och Breckenridge för att kort och gott bara shredda pipe och ha sådär fruktansvärt roligt som man har när man åker snowboard, dagarna i ända med min fina Mallan, Linn och Sandra. Vi kommer skratta mycket och äta choklad ännu mer. Det pirrar i mig! Äventyr är Livet!

But before I go, kanske någon behöver något till den svenska underbara vintern?:)
Och var inte rädda å pruta, jag bits inte och mina garderober blir gladare när dom får mer plats!



Nitro Jacka, alla lappar kvar och aldrig använd.
Strl Medium, killmodell. Men funkar lika bra på tjej, den är lång och skön. Runt 1200 kr. 

Colourpants, knappt använda, i fint skick. Strl Medium, kanonsköna.
500 kr. 

Colourpants, använda men ändå i bra skick. Strl medium också.
300 kr.

Helt ny 686 jacka, alla lappar kvar. Herrmodell storlek medium, men den är lång och stor,
och passar även tjejer lika bra.
1000 kr.

Helt ny Skanktröja, lappar kvar. Killmodell, strl Large.
400 kr.
Helt nya och aldrig använda Anongogglar.
700 kr.


2 kommentarer:

Rebecca Viklund sa...

Hej Johanna,
Jag å Ubbe är intresserade av säsongskorten om dom finns kvar.
Kan du tänka dig 2000 för båda?
Isåfall, give me a "Hola" på 0702564256 :)

/Becca

hanna sa...

hej!
jag är lite sugen på att köpa din bräda :)
du kan ju skicka ett mail! hanna.edward@hotmail.com

/hanna