måndag 28 mars 2011

Junior VM, smiiiile!


Fjärilarna goes bananaz i min mage å jag älskar det!!
För imorgon drar jag, Felix, Philip, Johannes och Pannkaks-Isak ner till Valmalenco i Italien för å köra Halfpipe och Slopestyle i JuniorVM 29-3april, 2011. Helt crazy!!! Kommer bli en sån sjukt rolig resa, det är jag säker på! Leva lite alplife igen, det är magiskt!
Det enda jag känner är att jag vill ner och ha massa roligt, sätta mina åk, träffa nya människor och få erfarenhet med mig från större tävlingar. Resultatet spelar egentligen ingen roll, sånt gör mig bara nervös. Men gudarna ska veta att jag ska plocka fram det bästa jag kan å köra på!!
Tävlingsnerver OFF - Musik ON. Droppin' in with a smile!

Lär väl uppdatera om Livet down there under veckan, hemma 4april igen!
Loooove, Lil J..
Picture from sweetheart Guille.. thank you!:)

Inga kommentarer: