söndag 13 mars 2011

Volcom Peanut Butter Railjam 2011.

Tjolahopp!
Idag hade jag en av de härligaste dagarna någonsin! Kläppen bjöd på sooolsken, värme, blå himmel, slask, roliga människor, grymma brudar, gooo musik, leenden, rails å boxar å en hel massa pepp. Och korv med bröd. Jippie! Hade en sån fruktansvärt rolig och härlig dag å ännu roligare var det att tävlingsnerverna låg rätt och det gick bra att köra på railsen och boxen trots att det var ett tag sen jag körde sånna features, då jag blivit förälskad i att hoppa denna säsong.

1st: Johanna Holmstedt
2nd: Linn Sandberg
3rd: Sandra Strömberg

Detta betyder att jag fått en plats i Europafinalen i Laax, Schweiz, som går av stapeln den 16 april. Never miss a chance to dance or shred, så klart att jag ska ner å shredda då. Och Schweiz, I love that country!

Tack härliga damer och herrar för en awsome dag!

Loooove, Lil J..

2 kommentarer:

Anonym sa...

så nice ju! grattis

M sa...

grattis johanna! va kul! :D