fredag 30 mars 2012

SWEDISH CHAMPIONSHIPS WEEKEND!

Godkväll gänget!
Änt detta en fantastiskt fin helg så säg!
Svenska Mästerskapet (som låter så mycket häftigare på engelska.. haha) är i full gång i Kläppen, och det är helt sjukt roligt! Allt folk man inte träffat på så länge, alla samlas å hänger, utvecklas och har så roligt ihop, peppar varandra and just having a good good time! Det älskas!

I torsdags var det dags för Halfpipe-SM. Åh, pipe är det absolut jäkla roligaste jag vet, den lyckan! Pipen var i riktigt bra shape, bästa någonsin tror jag! Jag flög högre än jag någonsin gjort och känslorna jag hade genom hela åken var helt sjuka! Och efter en heldags lycka och skratt å dans å tok å discomusik å bieber å massa pipeshred med fantastiskt goa och duktiga tjejer och killar gick solen ner över Kläppen, och jag hade lyckats vunnit SM-guld genom att göra det jag älskar och njuter till max av att göra. Nog tusan hade och har jag fortfarande det STORA leendet på läpparna än.. :)

Today, Fredag, har Boardercross-SM gått av stapeln. I mina ögon är boardercross något läskigt och pirrigt spännande och kul. Inte varje gång, men när man får dra på sig leopardtightsen och köra fort i solsken och bli peppade av andra tjejer och killar, då jäklar kan det bli roligt! And today was a day like that! Efter lite tvekande i början av dagen, tog jag mig i kragen och gjorde det bästa av det, och bannemig så skoj jag hade! Velodromkurva efter velodromkurva, bumps efter bumps efter några för många bumbs för vad mina ben egentligen klarar av, hahaha.. Kvalade in som 3e av 4a till finalen och efter en liten ihopkörning i finalen kastade jag mig över mållinjen med mjölksyra upp till öronen i benen och med en svinnöjd känsla i kroppen, på en go' 3e plats med mina goa damer Mathilda på 2a och Jessigirl på 1a, så jäkla bra kört av dom och MEGAGRATTIS igen!:)

Nu håller jag bara tummarna för att morgondagen bjuder på solsken och bortblåst vind, för imorgon är det Slopestyle-SM som ska shreddas bort, och det kommer bli mycket pirr å skoj!
SM-guld firas självklart med korv å brö!
 Disco disco i boardercrossbanan!
 Mi lovely ladies!
 Justin My God is with me all day everyday!:)
Brons i Boardercross, finaste prispokalen någonsin. Dalahästen<3

Inga kommentarer: