tisdag 24 december 2013

MERRY CHRISTMAS from Aussie!

Älskade ni där hemma, ha en fantastiskt mysig och rolig jul. Idag önskar jag att jag fick vara hemma och bara må hela dagen med er. Äta mormors goda köttbullar, retas extra mycket med Jocke, dela ut klappar som tomte, äta på tok för mycket julmat och bröd, kolla på Kalle-Anka och skratta åt precis samma delar som varje år, och fundera på vad det kan vara för ny film som kommer visas den här julen.

Det är så mycket man tar för givet, som man saknar så oerhört när man inte får uppleva det, som vanligt.

Jag vet någon som kommer vara så himla lycklig när hon nästa år får fira jul med sina favoriter igen. 

TACK, för att ni ger mig hemlängtan. Jag älskar er för det. Ni är dom bästa jag har!

Men, den bästa julklappen någonsin kommer jag få den 21feb. Mamma, pappa och jag, en månad ihop här i Australien. NI gör mig gladast!!!

Njut av familj, vänner, mat och gemenskap! Julen är något speciellt!

Förresten, så har vi haft världens mysigaste jul här. Julbord med sill, korv, hemmagjorda köttbullar, skinka, potatis, lax, ägg och PARADIS-ask till efterrätt. Matkoma ända till nyår.

KRAM!!



Inga kommentarer: