söndag 25 april 2010

BYSSA'S SLUSHY SHRED!!

Hola amigos!
Förra helgen, på söndagen, var det Byssa's Slushy Shred i Bräcke, Åre. Och vilken dag det blev! Hela pipen fylld med peppade å åkglada människor, slushet som stänkte å en sol som tittade fram flertalet gånger! Jag hade rååååkul å peppet tog över när jag tog all fart jag kunde få å körde upp på röret ur pipen å rätt in i en banderoll som stod på pipehyllan. Fläskläpp, men så värt det! Allt för å roa min publik (atti, mimmi, malin och isak) som satt och hejade, haha! Lite paff blev ja när jag kom på andra plats, men det var fett! Creds som bara den till Niklas å co som gjorde detta, ser fram emot nästa år! En grymt rolig dag och härlig avslutning på åre sm-vecka this year! Resan hem till malung bestod av disco, kareoke å ordlekar i minibussen, you gotta love that!

1 kommentar:

lina sa...

följ min blogg snygggggbrud ;)