söndag 17 februari 2013

Dom bästa lyckopillrerna there is!

Den här morgonen skypedatade jag med mina underbara föräldrar, i nästan 1,5h! Vi skvallrade, snackade skit å skrattade med varandra och det var ärligt det bästa på länge! Ni gör mig så fruktansvärt glad och ger mig sån styrka och självkänsla, genom all den kärlek ni ger mig! Åh, vad bra ni är, jag älskar er så mycket så mycket!
Vi kommer ha världens härligaste å mysigaste vecka ihop i Kläppen när jag kommer hem igen, och det känns ju bara för bra!!:)

Efter det här blev jag genast piggare och nu ska det bara njutas på som vanligt!
LOVE YOU!


1 kommentar:

Anonym sa...

ecHej Johanna! Hur blir man en lika bra snowboardåkare som du? Hur lär man sig bäst att åka på rails och hoppa om man inte gjort det innan?
Har du några tips du kan skriva?
Jag åker bra och har gjort i flera år men nu vill jag bli bra och kunna hoppa stora hopp och åka på rails! Och bör man lära sig att åka baklänges? Varför är det så svårt? :) Vågar knappt ens testa railsen bara de allra minsta breda och det går bra.