söndag 17 februari 2013

När sjukdomen slår till..

Så är man inte så kaxig längre. Sedan fredagskväll har jag spenderat helgen i sängen med feber, ont i halsen och huvudet och hosta from hell. Men jag har åkt i princip varje dag sedan jag kom hit, och sen 4februari har vi gymmat nästsn varje dag efter backen också, så det tar på kroppen. Så nu har jag fått vilat upp mig och mår bättre, men borde hålla mig från shreddandet imorgon också, så att jag blir helt frisk i kroppen!:)
Sålänge kan ni få se vad vi gör när vi inte åker.. Vi shoppar, tränar, äter glass, kammar håret(inte jag då, haha!), provar sköna accessoarer och på Alla hjärtans dag åt vi chokladdoppade jordgubbar som Sandra gjort åt oss!:)















2 kommentarer:

Carina sa...

Kul att vi trötta föräldrar visas upp till allmänt beskådande. Utav vår semestrande odåga till dotter som man kan tro är på ett gym på ett militärläger. Med inblandning av Harley Davisson och glasögonreklam:-):-):-)

Carina sa...

Men åhh vad du strålar av lycka på bilderna och kroppen ser ut att må hur bra som helst. Så skoj att få prata med dig å så länge fast din hals lät som sandpapper. Puss ungen vår vi älskar dig såå:-)