söndag 27 januari 2013

Breck-Livet!

Här är det helt fantastiskt, svårt att beskriva med ord liksom. Å bilder gör sig knappt rättvisa, om än lite mer än ord.
Guuuud, vad jag älskar Breck! Shreddat 4dagar nu, 3 i Breck å en i Keystone.

Det var så sjukt första dagarna, för man har bara sett en massa bilder och filmer från kompisar som varit här å kört under vintrarna som gått, och helt plötsligt är man här själv - och känner sig så jäkla hemma. I guess Home is where your heart is, och hjärtat är med överallt!

Överlycklig över att jag äntligen får möjligheten att köra massvis med halfpipe igen, som ju verkligen är det roligaste jag vet, men som Sverige suger på att erbjuda idag. Skulle ha levt på the good 'ol days när det fanns piper typ överallt!
Den här känslan när man droppar in å är påväg mot första hitten, är magisk och jag tröttnar aldrig. Bara mina ben, eftersom vi ändå är över 3000m upp. Hahaha, flåsar som en hund när man kommer till botten av pipen, men ändå sticker man upp direkt för att få njuta av ett åk till! Lovely!

Idag snöar det lite lätt, små tunna flingor. Det behövs. Time to shred! Ha en fantastisk dag!







1 kommentar:

Carina sa...

Tack för de fina bilderna och att höra och se vart hjärtat är just nu.:-):-)