tisdag 22 januari 2013

On my way!

Världens bästa farmor å farfar å mormor å morfar, ni har inget att oroa er över, jag trivs så bra här borta på andra sidan pölen! Funkar inte så bra att ladda upp bilder så ni får se hur fantastiskt det är här, men snart ska ni få se!:)

Just nu sitter jag på John Wayne Airport(Det kan du google-eartha på, morfar! Haha!) och väntar på flyget mot Denver, Colorado, efter 2 ärligt magiska veckor i världens vackraste Californien. Vi har shoppat(!!!), sett oss omkring, legat på stranden, surfat(Bästa!), hängt med finaste familjen Rodarmel, cyklat massor, gått promenader, hängt runt och bara haft det sååå bra! Sol, sol, sol varenda dag, och sista veckan har det varit riktigt riktigt varmt och skönt!
Men nu är det dags att lämna saltvattenshåret bakom sig, och ge sig upp till -25 å ishår istället.. Haha. Äntligen ska jag få shredda pipe igen, en RIKTIG pipe, kommer bli huuuur kul å fett som helst! Jag sitter här å är alldeles pirrig!
Äventyr är det bästa som finns, i love the road, men dra ända in åt.. vad jag saknar vissa hemma, fy! Önskar ni vore med mig!

Well, dags att boarda snart. Ses i snön!:)

1 kommentar:

Carina sa...

Hej Johanna hur har du åkt till Amerika? Vi äter frukost på Nattugglan och tittar på dig på stranden. Vi heter Moa, Frej, Sara och Michelle och mamma Carina. Var det blött i vattnet såg du nån haj?