onsdag 30 januari 2013

There are far better things ahead than any we leave behind.

8 dagar i världens mysigaste Breck. 8 dagars shred, som fått mig att känna mig så levande, shredlivet är helt fantastiskt(och jag behövde något nytt för att få mig att se det igen, efter 4 år i Sälen), det gör mig så glad, det behövs för att jag ska fungera. Alla ösiga och döroliga laps i parken, alla goa människor som befinner sig i ens närhet och som till största del är grunden till alla skratt och leenden här. Jag blir så inspirerad!!

När jag gick hem från en lika fantastisk dag som vanligt uppe på berget(denna dag snöstorm och 100minus, men hur kul som helst ändå!) så var jag bara så, rofylld. Jag lyssnade på en helt underbar låt med titeln "when she was mine" och kände att allt man varit med om gjort mig till min alldeles egna. Är jag ledsen, så är det mitt ansvar att göra mig själv glad igen, för jag är min egen lycka. Och dom som bidrar till den älskar jag högt. Jag vet att jag vill leva ett himla roligt liv, där jag skrattar och mår bra med mig själv, där jag får träffa bra, inspirerande människor och se världen på det sätt jag vill. Så när jag gick där, med en riktigt rolig dag i bagaget, så bara log jag, för jag vet att jag lever livet precis så som jag vill det, jag skapar min egen lycka genom att ge mig iväg och göra det som helt enkelt gör mig glad. Svårare än så är det inte.
Låt inte människor trycka ner er, få er att känna er små. Stå upp för dom ni är, dom ni vill vara, och det ni vill göra. Det är alltför många människor man brytt sig om och lagt ner sin själ i, som inte brytt sig nog tillbaks, och fått en att känna sig dum. Men man lär sig av varje litet gupp i livet!:) Fuck everything that doesn't make you happy!

Nu vill jag att det genast ska bli imorgon, så att jag får knyta på mig bootsen igen, få lov att springa till bussen och bli anfådd pga tidsoptimisten i en, och bara ha en underbar å glad dag uppe på berget. Det här är livet!

MISS YOU GUYS AT HOME, mina bästa tjejer och killar! Ni gör mig lycklig trots att det är tusentals mil mellan oss, förstå hur bra ni är då! 1000 HUGS, som vi säger här i Amerikat!







Inga kommentarer: