torsdag 7 mars 2013

Ännu en dag i paradiset.

Igår var en magisk dag. Från allt puder och mulet och snö(som var så rolig och bäst så jag vill uppleva den 100ggr om!) dagen innan till en varm dag med strålande sol och hur mjukt som helst i parken!
Vi shreddade på, och de sista 2h av dagen spenderade jag å min Mallan ute på vift i bergen, å bara happycarvade i backarna, huuuur kul som helst! Bara åka runt i solen, en bra låt i öronen, dansa med hela kroppen såfort man tittar på varandra, och bara må!
Så vi cruisade runt och åkte skogsvägar å skrattade när det blev lite för tight mellan träden, hahaha.

Och när vi var nästan längst uppe på berget, och skulle börja cruisa neråt liften igen, så tänkte jag att tusan, varför är inte mamma å pappa här? Jag får se så mycket när jag är ute i världen och reser, och jag vill få visa er allt. Det här hade varit perfekt skidåkning för dig pappsen, du hade älskat det! Lååånga backar, brant ibland och så sköna åk! Och du också, mamsen! Utsikten är totalt breath-taking, snön är sååå bra och det jag och Malin önskade oss där uppe på berget i Breck, var att våra föräldrar skulle ha varit med oss, just där. Hit vill jag ta med er!













Inga kommentarer: