söndag 3 mars 2013

Adios Mexico bonita..

Jag finner inga ord för den här sjukt spontana och galna resan till Mexico. Vi lever, mer än någonsin! Livsnjut varenda sekund! Det bästa är också att jag lärt känna tre nya vänner, som är helt fantastiska! Innan vi drog hade vi bara hälsat lite snabbt(Mimsans kompisar) men under den här veckan har vi blivit som en liten familj, så avslappnat, alla är sina fantastiska jag och vi har haft så stört roligt ihop! Jag är evigt tacksam att Mimmi kom förbi kvällen innan dom skulle åka å nämnde dom två lediga platserna i bilen till flygplatsen. LOVE YOU GUYS!

Vi kom tillbaks till Breck halv 2 natten till fredagen, efter en megakul biltur från Denver. Jag satt å sov mot Mimmis axel, en bra låt kom på radion och jag vaknade till.. 2 sekunder senare sitter vi å vevar å dansar, och det fortsatte ända till dörren i huset i Breck, hahaha it's love!

Första shreddet på fredagen var underbart, som jag längtat!!
Nu ska vi bara fortsätta å shredda och ha skoj!
Mexico rocked my world, dig glömmer jag aldrig, och nog kommer vi ses igen!

Besos!

















1 kommentar:

Carina sa...

1411fuirfecVad är det för färgton på din kropp? Pappa har fullt upp i snödrivorna med att bräcka dig...
Du har nog gjort en av dina livresor nu. Kram ve love you...