onsdag 13 mars 2013

What has been up lately?

Livet leker på här i mitt paradis, Breckenridge. Vi har haft skitroliga puderdagar och bluebirddagar i parken, och allt däremellan.
I fredags blev jag och Erik överraskade med en tidig födelsedagsmiddag(som smakade gudomligt!!!) och en ännu godare chokladtårta med hallon och m&m's på! Båda fyller år den 15e, men imorse så drog bästa Malin, Linn å Sandra och grabbarna grus vidare till Denver för å fortsätta till Californien sen..
Det är redan så tomt utan er, och jag saknar er så! Tack för sååå mycket roligt här och jag vet att ni kommer få det fantastico på resan! "Men göööreee sjäälv dåååå." Hahaha..

.. Så nu ligger jag här, ensam i det stora huset, men har det huuur mysigt som helst. Mysmusik, bara jag och mina tankar och drömmar.
Och på tal om drömmar så har jag och min käraste Mimmi Sandström stora drömmar tillsammans, och det gör mig så glad och sprallig! HON gör mig så glad och sprallig, för att vi den här tiden i Breck verkligen fått lära känna varandra sådär på riktigt, på djupet, och insett att vi faktiskt är twins, hahaha.. Alltid dessa sjuka, roliga tankar, som vi alltsom oftast tänker lika, och kommer på varandra med och bara garvar. Och Imorgon flyttar jag in hos henne för den sista tiden här, och DÄ BLIER INTE BÄÄÄTRÄ, helt enkelt! Love that girl!

Nightynighty from heaven!

























1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej gillar din blogg! kan du itne sätta ihop några snowboard outfit med jackor och täckbyxor? :D